Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novih plesnih oblačilih, drugih novostih, popustih in tedenskih akcijah.

Novice

ZAČETEK -10%
Sreda, 02. september 2015

ZAČETEK -10%

Nekaj športnih oblačil za mami in nekaj plesnih oblačil za malo plesalko, da bosta v novo sezono štartali pripravljeni na nove izzive!Do petka 4.9. la...

Več

Mesec brez poštnine
Ponedeljek, 17. avgust 2015

Mesec brez poštnine

Pozdravljeni!Zadnji mesec šolskih počitnic... Otroci in mladina so z mislimi še na počitnicah, sami pa verjetno že razmišljate, kaj vse potrebujejo za...

Več

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino upravlja podjetje Kokoro, Maja Krizmanić, razvedrilne dejavnosti s.p.


Ob registraciji v sistem spletne trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
2.kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4.dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5.pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6.vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR(Evrih).
7.način plačila in dostave
8.pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Način plačila

V spletni trgovini kokoro.moja-kosarica.si vam omogočamo naslednje načine plačila:
- Z gotovino po povzetju: poleg zneska poštnine, je potrebno poštarju plačati tudi standardno provizijo za vplačilo odkupnine. Provizijo plačate v vsakem primeru, ne glede na to ali je poštnina brezplačna (poštnina je brezplačna ob narčilu nad 90 eur in ob posebnih akcijah).

- S prenosom na TRR: plačilo po predračunu. Vse potrebne podatke prejmete ob naročilu (plačilo po položnici, spletno bančništvo). Pri plačilu na TRR se izognete stroškom provizije Pošte Slovenije.

 

Kupcu, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, lahko vsa nadaljna naročila storniramo.


Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so z DDV. Kokoro s.p. ni zavezanec za DDV v skladu z ZDDV-1. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Stroški dostave se zaračunavajo glede na težo izdelkov in so v večini primerov med 2,5 in 5 eur.

 


Postopek nakupa

1.Registracija novega uporabnika
Pri prvem nakupu vas sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse potrebne podatke. Pri vsakem nadaljnem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-mail naslov in geslo.

2.Nakup izdelka
Sozi celoten nakup vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko zaključite z nakupom, boste o vsebini nakupa obveščeni po elektronski pošti.

3.Blago odposlano
Zavezujemo se, da v obljubljenem roku blago zapakiramo, odpošljemo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.

Garancija

Artikli imajo garancijo. Izdelek lahko vrnete v štirinajstih dneh od datuma prevzema, s predhodnim pisnim obvestilom na kokoro@moja-kosarica.si. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa. Prejeto blago je potrebno vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Blago prav tako ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Pakiranje

Stroške pakiranja krije ponudnik.

Dostava

Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov je 1-8 dni od datuma prejema naročila, če je izdelek na zalogi. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok za dostavo podaljša in se s kupcem sporazumno določi.


Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Neprevzem paketa

 V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v roku 14 dni (čakalni rok na pošti) in so vrnjeni na naslov ponudnika, se le to ne šteje kot odstop od pogodbe. Pogodba je še vedno sklenjena, saj gre v takem primeru za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe, s katerim ponudnik ni seznanjen. Kupec je v primeru neprevzema paketa dolžan ponudniku poravnati stoške pošiljanja naročenih izdelkov, stroške vrnitve pošiljke in administrativnih stoškov, za kar mu bo ponudnik izstavil račun. V primeru neplačila izstavljenega računa, se zadeva ureja s terjatvijo, ki jo ureja zunanje podjetje. Stroški neprevzema naročenih izdelkov znašajo 10 eur.

 
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Novo v trgovini

DEKLIŠKA PLESNA TORBA

Dekliška plesna torba s kamenčki obrobljenim srcem in napisom 'Dance'. Roza barva. Material: 100% poliester Velikost cca.: 29 cm x 21 cm ...

Spletna cena: 22,00 €

CAPEZIO OTROŠKI DRES S KRILOM

Otroški dres s krilom, s tankimi nastavljivimi naramnicami. Mehak, kompakten, raztegljiv in pri prsih dodatno podložen, da se nič ne vidi skozi dres...

Spletna cena: 25,00 €

ŽENSKI PULOVER DANCE

Daljši topel pulover, s kapuco in večjim žepom. Udoben in mehak. Vsak pulover je ročno poslikan z istim motivom, a je ravno zaradi ročne poslikave v...

Spletna cena: 31,00 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica